Elvi
viis läbi koolieelikutega lugema ja kirjutamise õpetamise tegevuse.
Osalesid : Paul, Pärtel ja Sandor. Tegevust vaatlesid: Ingeri, Kätlin ja
Pille.
Tegevuse eesmärgid olid:
Laps
kinnistab lugemisoskust, määratleb sõna algus- ja lõpuhääliku, laob
loetud sõnad noopidega ja kõike seda läbi Bee- Botiga programmeerimise.
Rohelise
Kooli programmi üks suund meie majas on palju kasutada taaskasutatavat
materjali õppetöös. Nii on leidnud õp. Elvi noopidena kasutuse
plastikust pudelikorkidele, mille igal värvil oma tähendus:
punased- täishäälikud A,E,I,O,U,Õ,Ä,Ö, Ü (saame pikalt häälida)
sinised- kaashäälikud
rohelised-sulghäälikud
Tähtede ja häälikute arv võib olla sõnas erinev(tuleb lastele meenutada).Nt sõna ÖÖ- tähti 2, häälikuid 1.
Lapsed
võtsid laualt sõnkaardi, lugesid valjusti ette, nimetasid sõna algus-
ja lõpuhääliku ning Bee-Botiga liikusid vastavale pildile. Korkide abil
laoti sõnad.
Tagasiside vaatlejatelt:
30
minutit tegevust möödus linnutiivul, sest laste huvi oli viimse hetkeni
tegevuse juures. Korkide kasutamisel oldi kavalad ja vaadati ka seinal
asuvat spikrit, kus on näha tähtede värv (sinine, punane, roheline).
Digivahendina kasutati Bee-Boti, mille programmeerimisega said lapsed
hästi hakkama, vahel ununes vaid eelmise lapse käsklused enne omade
lisamist ära kustutada. Õpetaja oli lastele toeks ning lasi ka lastel
eksida, siis analüüsiti, mis jäi tegemata, et Bee-Bot õigele kaardile ei
liikunud. Lastele tegevus meeldis ning tunti huvi, millal järgmine kord
digimesilast kasutatakse taas. Aitäh õpetaja Elvile toreda tegevuse
eest!
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar