Eesti
osavõtu projektis algatasid Tallinna Keskkonnaamet ja Tallinna
Haridusamet. Projekti juhivad Eesti Looduskaitse Selts ning MTÜ
Koolitus- ja Nõustamiskeskus HARED.
"Suur
taimejaht" on üks osa Rohelise Kooli projektist, mille eesmärk on
aidata koolidel ja lasteaedadel käsitleda elurikkuse teemat, eriti
taimedele ja nendega seotud liikidel, järgides Rohelise Kooli
põhimõtteid.
5 -6 a.
Küsimustele vastas 4 last.
1 laps arvas, et on kuulnud sõna
"elurikkus" või "bioloogiline mitmekesisus", samuti arvas
ta ka teadvat nende sõnade tähendust. Tegelikult ei mõistnud keegi õigesti sõna
"elurikkus" ja "bioloogiline mitmekesisus" tähendust.
Taimedest oli vaja ära tunda võilill ja pihlakas. Kõik 4
last tundsid mõlemaid.
Lindudest oli vaja ära tunda koduvarblane ja hallräästas.
2 last tundsid ära varblase,
hallräästast ei tuntud.
Loomadest lapsuliblikas ja uruhiir.
Kõik 4 last nimetasid lihtsalt
liblikas ja hiir.
6 -7 a.
Küsimustele vastas 5 last.
2 last arvas, et on kuulnud sõna
"elurikkus" või "bioloogiline mitmekesisus", samuti
arvasid ka teadvat nende sõnade tähendust. Tegelikult ei mõistnud keegi
õigesti sõna "elurikkus" ja "bioloogiline mitmekesisus"
tähendust.
Taimedest oli vaja ära tunda arukask ja lõosilm.
1 laps tundis ära mõlemad
taimed,
5 last tundsid ära arukase,
nimetades lihtsalt kask.
Lindudest oli vaja ära tunda puukoristaja ja siisike.
Linde ei tuntud.
Loomadest oli vaja tunda kuklast ja kiritigu.
Kõik 5 last nimetasid sipelgas ja
tigu. Lugesin need vastused õigeks.
Ehk kevadisel küsitlusel on lapsed
ka täpsemad.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar