See, et Neeme Mudila
kollektiiv on pandud kodustesse tingimustesse kaasa arvatud ka lapsed (et ikka
nakatumist vältida), ei ole keegi jäänud istuma käed rüpes oodates paremat aega.
Oleme kõik olnud väga tegusad ja tegemisi jätkub palju. Kuna hetkeseisuga on
lapsed kodus, siis õpetajad pakuvad digiõpet. Selleks puhuks on koostatud
Rannapõnnide ja Rõõmupallide rühma lastele tegevusmapid, mille sai kätte
lasteaia ukse juurde spetsiaalselt tehtud riiulist.
Paraku ei ole kõik lapsevanemad
mappidel järgi käinud, millest on muidugi kahju, et sellist võimalust ei ole
ära kasutatud.
Pille ja Kätlin koostasid küsitluse lastevanematele, et saada
tagasisidet info jõudmisest vanemateni ja ka distantsõppe kohta. Jällegi on
kurb tõdeda, et 40 küsitletust andis tagasisidet vaid 9. Tundub, et inimestel on
olukorrast hoolimata palju muid tegemisi.
Oleme jätkuvalt rõhku pannud
Rohelise Kooli blogi täiendamisele, kuna 5. maiks peab Rohelise Kooli keskkonna
töögrupi juht ( direktor Pille) esitama vahearuande. Edasi jätkub ka töö Tartu
Ülikooli Eetika Keskuse poolt korraldatava konkursi "Hea lasteaed, kui
väärtuspõhine lasteaed" raames " Hea lasteaia teerajaja" tiitli hoidmist ja uue " Hea
lasteaia edendaja" saamist.
Kuigi hetkel ei saa füüsiliselt korraldada koolitusi, siis on
ka siin tulnud appi digimajandus. Nimelt osalesid veebipõhisel Robootika
koolitusel Annika, Liina ja Pille teemal " Haridusrobot Qobo".
Annika osales ka
Robootiku koolitusel WeDo 2.0. Pille võttis osa veebipõhisel Rohelise Kooli
kliima muutuste koolitusest ja veel koolitusest haridusministeeriumi poolt
koos KOV ja Rajaleidja teemal " Kooli valmidusest". 18.
märtsil tegi Pille meile
majasiseselt ühe toreda õppesessiooni teemal " Kuidas pakkuda distantsõpet".
Hoiti kenasti pikivahet tahtmise korral sai ka maski ette panna.
Ega meie tegemised ei
saanud veel otsa. Nagu eelnevalt mainitud, oli terve meie lasteaia kollektiiv
tegevuses. Nüüd tegelesid kokad mitte söögi valmistamisega, vaid hoopis
millegi muuga. Heidi tegi suurpuhastust ja veel toidu inventuuriga. Aime S.
hoolitses akende heaolu eest. Meie majahoidja Raulil jätkus õues tööd kuhjaga, muru vajas
niitmist ja trimmerdamist, samuti tuleb mereäärsel alal silm peal hoida. Kõik
õpetajad käisid korda mööda korrastamas rühmas kappe ja metoodika kabinetis
süstematiseeriti teemade järgi õppevahendeid. Tehtud on ka omavalmistatud õppemänge.
Rühmades desinfitseriti ära kõik mänguasjad. Et meie tervist veelgi hoida,
teeb üldruumide koristaja Ulvi pistelist üldpuhastust. Ja et asi väga ühekülgseks ei
muutu, pakkus Pille välja vahelduseks toredaid lahendusi nagu näiteks "
Raamatuselja luule".
Selleks tuli raamatute pealkirjadest nn. luule tekitada või siis üks
mask meisterdada teemal millest keegi viiruse ajal mõtleb. Selle põhjal teeb
Pille diginäituse pealkirjaga " Minu emotsioon eriolukorras". Ja veel.
Soeses koolivaheajaga oli kogu Neeme Mudila kollektiiv toeks patrullides
lähiümbruskonda, et tuletada meelde liikumisreegleid väljas viibides. Loodetavasti ei
kesta kriisiolukord enam kaua ja inimesed saavad oma tavapärase elu juurde õige pea
tagasi. Seniks olgem terved.
Ingeri
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar