pühapäev, 16. oktoober 2022

Neeme Mudila õpetajate väljasõit Ida-Virumaale

17.-18.06 toimus Neeme Mudila personali väljasõit Ida- Virumaale. Kohtla-Järve lasteaed Buratino oli see tore lasteaed, kes meid võõrustas.

Meie õpetajad loovad sõprus-sidemeid

Buratino on 1963 a ehitatud Kohtla- Järve Linnavalitsuse hallatav eesti õppekeelega 4-rühmaline lasteaed. Lasteaia direktor Nade Pikhof rääkis lasteaia eripärast, keeleõppest, muredest ja rõõmudest. Vahetasime hea praktika näiteid, tegime fotosid, jalutasime õuealal, jutustasime ühise kohvilaua taga ja liikusime edasi Toilasse.
Toila Oru pargis ootas meid ajalooline virtuaalrännak, mille raames sai üle 80 aasta tagasi minna ja vaadata, milline nägi välja president Pätsi suveresidentsina tuntud Oru loss.

Meie õpetajad käivad ajaga kaasas

Meie õpetajad on uudishimulikud

Meie õpetajad on sportlikud

Virtuaaltuur tekitas väga võimsaid emotsioone, sest vastavad abivahendid, virtuaalprillid, viisid meid nii reaalselt tajutavasse minevikku.
Sillamäe võlus meid Mere puiestee ja 640 m pika promenaadiga, mille pikendus valmis 2020 a detsembris.

Meie õpetajad armastavad ilu

Linnaväljakult sai laskuda alla puiesteele mööda suurejoonelist treppi. Trepistik ja Mere puiestee on tänaseks ühed Sillamäe linna sümbolid. Puiestee keskseks elemendiks on ajalooline lehtla.
Ööbisime kaunis Narva- Jõesuu Meresuu SPAs, kus nautisime saunakultuuri ning tundsime rõõmu koos olemisest.

Meie õpetajad ei karda kõrgust.
Valaste juga on Baltimaade kõrgeim ~30m

Meie õpetajad on julged

Hommikul alustasime teed Valaste poole, kus soovijad said Valaste õppe- ja matkarajal oma vastupidavust ja füüsilist vormi testida. Õpperada kulgeb Ontika maastikukaitsealal ja raja kogupikkus on 1,5 km. Raja teeb raskeks pangalt laskumine 55 m ja sama palju tõusu ülesse tagasi. Rada kulgeb 700 m ulatuses pangametsas, kuhu on rajatud laudtee ja rannas.

Meie õpetajad õpivad

Meie õpetajad on sihikindlad

Ontika pankranniku ja piirkonna loodusväärtusi tutvustavad raja ääres 22 infotahvlit. Mere ääres on tavaks saanud panna oma tasakaaluoskus proovile ja ehitada kividest torn, ladudes lamedaid kive üksteise peale. Ka meie naiste ehitatud tornid jäid randa ilutsema.

Meie õpetajad on osavad...

...tehke järele

Kodukohvikute päevast saime osa Varjal, kus tegime lõunapausi ja ostsime head ja paremat koju kaasa.Varjalt sai alguse taas kodutee, mil aknast saime vilksamisi näha tuuleparki, jälgida sinka-vonkalist sõiduteed ja eestimaist kaunist loodust.