esmaspäev, 9. november 2020

Õpetajate pidupäeva koolitus Tallinna Teletornis

 02.10.2020 toimus õpetajate pidupäeva koolitus Tallinna Teletornis.

Hannes Hermaküla tervitas koolitusel osalejaid virtuaalselt, sest koju sundis teda jääma COVID-19 nakatumine.

Aivar Ruussaar rääkis Kohtla- Järve Gümnaasiumi näitel distantsõppe positiivsetest ja negatiivsetest külgedest. Arutles teemal: nn kadunud lapsed,  märkas, et umbes 20% lastest tulevikuinimesed, kellele selline töökorraldus sobis ja mainis ka suurt osa lastest, kes ei saanud distantsõppega hakkama.




Aivar Haller- mentor ja vaimsete praktikate treener esines teemal „Alternatiivsete haridusorganisatsioonide roll ja tegevus Eesti haridusmaastikul“, milles lahkas probleemi- vähene inimlikkus. Ta toonitas, et areng toimub hinge tasandil läbi suhete ning arengut ilma kriisideta ei eksisteeri.




Muusikalist vahepala pakkus Erki-Andres Nuut lehepillimänguga.



Reesi Kuslap (Viimsi Gümnaasiumi ajaloo ja ühiskonnaõpetuse õpetaja) räppis… 

… ära loobi sõnu, mis sest, et jätkub sülge..

Signe Ventsel  „Ka õpetaja on bränd, mida tuleb teadlikult luua“. Kõlama jäi postulaat: õpetaja on kooli ja lasteaia kõneisik ning mainekujundaja.

              Personalibränd = eneseareng= eesmärkide saavutamine

*iga ameti esindaja mõjutab selle ameti kuvandit;

* enda väärtuste tajumine on oluline;

* bränd nimega sina- sinu ameti mainekujunduse alus;

* sina kui kõneisik- teadlik persooni bränd;

* usaldusväärsus;

* lugude rääkijate maine ja tööandja brändi kujundamine;

* teadlikkus iseendast;

* eeskuju.

                                                         1+1=3



Tugeva persoonibrändiga õpetajal on mõju ja mõjukust, ta on oma õpilastele=rühma lastele, lapsevanematele ja kolleegidele kergesti mõistetav, sest temas on kirge ja tõelist personaalsust.

„Kui sa ei lähe ise ja ei määratle ennast ise, siis määratlevad seda kiiresti ja ebatäpselt teised!“

Michelle Obama

 

Minu persoonibrändi arendamise eesmärk

*väärtus enda minapildile

-Kuidas sa tahad, et sind tuntakse?

-Kuidas sa tead, et sa oled kohale jõudnud?



Persoonibränd:

1 fookus: kes sa oled; sinu hoiak, iseloom, isiksus, huvid; väärtused.

2 fookus: mida sa oskad; oskused ja teadmised; kogemused, spetsialiseerumine, talent; sinu tegevused.

3 fookus:  kellele selle suunad- sihtrühm (kolleegid, lapsed, lapsevanemad); milline on sinu väärtuspakkumine.


Pille Trumm



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar